lördag 17 oktober 2015

LYCKLIG!!!

Skorped +7 grader mulet
Bildresultat för vakna tidigt
Nä, jag är inte alls lycklig över att vakna halv sex på en ledig dag. Typiskt.....trött som ett as men omöjligt att sova!

Däremot är jag ÖVERLYCKLIG att jag här om dagen kunde motionera 8 kilometer och igår 6 kilometer (i väldigt sakta mak) utan någon som helst känning i vaden. Yippie! Jag behöver kanske inte kasta in handduken för gott när det gäll löpningen. Fast nu jävlar gälle å försöka begränsa sig....som t ex just nu är jag väldigt sugen på att fara ut bara en liten sväng, men det ska jag inte göra. Tur att man har Bob Harper som man kan roa sig med också :-) 

Annars då? 

* Jo, 4-5an har börjat ta upp beställningar på kakor/godis så var beredd på att det dyker upp försäljare. 
      

* Idag ska det ske! Jag och Oscar ska dra till stan för att klippa oss, och jag vet hur det kommer att sluta för min egen del = Linda går ut från salongen med exakt samma frisyr, Måste betyda att man är väldigt nöjd med sin nuvarande....

* Sen det viktigaste av allt! Ni kommer väl ihåg DAN ANDERSSON afton ikväll i Byvattnet :-))

Nu ska här duschas
/Puss å kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar