onsdag 7 oktober 2015

Jag fick ett paket...

Skorped -6.3 grader soligt

Hejsvejs,

Jag fick ett paket i postlådan, ett behövligt sådant kan jag säga! Från en som förstår hur jobbigt det är med dessa studier ;-) 
He, he!! Titta, en snöggen karl utklippt från en tidning, han ska jag glise på så fort det känns tungt....å tungt gåre ju vaet nu för tin!!! Sen tror jag att jag sprätta starkcidern nu direkt, då kanske det känns aningen bättre.

Igår fick jag svar på etikarbetet som jag jobbat så hårt med = EJ godkänd!!! Man skulle visst sätta ut exakt sidnummer från internetadresserna man hämtar uppgifter ifrån också, det räcker inte med hela url-adressen. Vilket ingen sa något om på förra arbetet som blev godkänt utan sidnummer. Håller på att bli GALEN på detta. Vet faktiskt inte om jag står ut nå länge till. Sitta å må dåligt varenda dag, och tycks göra sitt bästa....trodde att det skulle bli så intressant och givande att få studera till det här som jag verkligen tycker om att jobba inom. Men, dessa regler och allt runt omkring tar ju musten ur en. Källförteckningar, fotnoter och sidnummer tar mera tid och energi än att lära sig själva ämnet!
Ett fejkat leende från en uttröttad Länsman

Ja ha, då är det väl bäst att börja att gå igenom alla fel som finns på mina två nuvarande arbeten då, för dom blir ju inte heller godkända som dom ser ut nu....SUCK!! 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar