fredag 30 oktober 2015

Halloweenmys...


Hej å hå! 

Hur tusan ska jag hinna få det nå mysigt i hemmet inför Halloween?? 
Det här ser ju inte vidare hemtrevlig ut.....Fast i och för sig, ser ju rätt SKRÄMMANDE UT och det passar väl bra inför denna helg ;-) Usch, huset håll rakt på att förfalla. Hus gör det ganska snabbt när ingen städar och plockar undan på typ flera veckor. Idag måste jag göra ett ryck! Nu känner jag mig lugn också, för igår kom  meddelandet att jag är godkänd i första kursen. Pust, vilken jävla tur. Tänk vad drygt att behöva göra om föregående samtidigt som nästa kurs är i full gång. Nej tack säger jag! 


Bildresultat för celebration time
Så nu blir det till att fira i helgen för att man lyckades, trots allt jäkelskap med fotnoter och formalia!!!  (måste ta alla tillfällen i akt för att få fira....)

/Vi höres

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar