tisdag 29 september 2015

Såg ni BLODMÅNEN?

Tjo ho!

Såg ni blodmånen natten mot måndag? Enda fördelen med att va vaken varje natt.....jag behövde inte ens ställa klockan för att kunna speja in supermånen :-) Jag är ju ändå vaken. Väckte Oscar så han också fick se en skymt av den. Inte undra på att människorna förr blev livrädda när nåt sånt där hände....innan man visste nåt om vetenskap.
Den här bilden knyckte jag från facebook. Adriana är fotografen!! Läcker bild! Jag hade bara mobilen, så det var inte ens lönt att testa å knäppa.

Ja happ. Vad händer idag då?

Jo, man tör väl ska sitta som en jävla lurk å stirra ner i böckerna.....Slänger in en "jätterolig" bild för att få upp studieångan!! Behövs mycket kiss å bajshumor för att mäkta med denna dag! 


TACK Å HEJ FRÅN MIG! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar