måndag 21 september 2015

PG idrott och hälsa!

Förbenade benhelvete!! Har ju som jag nämnt tidigare fått nån skada i benet. Vad less jag bli.....så fort man ä i toppform då blir man skadan! Är nog alldeles för gammal för att hålla på å kute särn :-) Får börja ägna mig åt vindrickning på heltid istället.


Ringde till PG Idrott och hälsa i morse för jag vill ju gärna veta vad som är fel så jag kan träna upp mig igen, och han hade fått en avbokning imorgon! Så då norpade jag den tiden snabbt som ögat. En positiv sak med denna dag i alla fall. Fast nu måste jag plugga till nio ikväll för att kompensera morgondagens utflykt till stan.....Pust å stön. 
Mitt ben blir säkert en enkel match för Herr PG. Han hjälper ju skadade hockeyspelare på löpande band annars :-) Sist för några år sedan då jag hade problem med ett värkande knä, fick jag mycket bra hjälp och jag blev pigg som en lärka :-)))))) Hoppas på samma tur denna gång....

Nu ner med näsan i bokjäveln igen!
Over and out//



2 kommentarer:

  1. Nog äre väl tusan att du int lär dig !! Å du sa de själv, lite äldre =lyssna på kroppen.... Fråga dig själv VARFÖR du skadas hela tiden??. E ju knappast för att du kut för LITE... Grrrr.. Ja bli rakt sint på dig. Nä mera vin låter bra ;-) puss..

    SvaraRadera
  2. He, he! Jag har ju ett rekord att slå ;-)))))) De ä viktigt

    SvaraRadera