tisdag 8 september 2015

Hur gick detta till??

Skorped +6 grader sol

Tjo ho,

Vad sjutton hände nu då?? Linda Lygdman drog till med ytterligare ett rekord i springkarriären igår! Lyckades ta 5 km på 24.48 vilket betyder en kilometerfart på 4.58. Det är ju de jag har strävat efter hela tiden :-)))))...att kunna hålla mig under 5 min/km. TRALALALAAA. Knepigt = Ju fetare man blir ju fortare verka man kunna springa. Hö, hö, hö!!
Bildresultat för springa
Kanske gick springningen så bra eftersom jag satt och slava med Administration och Organisation i 7 timmar innan jag drog iväg. Behövde väl röra på fläsket efter allt stillasittande.  Nog fågeln är det heltidsstudier som gäll. Å dålig går det......får inte till nåt vettigt. 

Bildresultat för studier
Huvva, bäst att dyka ner i böckerna igen då,

Kram// 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar