fredag 18 september 2015

Funkar verkligen Voltaren??



Skorped +14 grader regn

Hej hopp!

Funkar Voltaren gel?? Jag har älgat å sprungit så vaden har gått i strejk. Samma ställe som där musklerna gick sönder för nåt år sedan. DYNGA PÅ BRÖD!! Kände att det hände nåt i vaden då jag sprang min "supertid" i måndags. Att man inte lär sig! Bara att stå sitt kast... 
Bildresultat för voltaren gel
Funka verkligen sånt här? Har då aldrig känt nåt resultat förut, men, jag smörj väl på i alla fall. 

Ja ha, nu när man inte kan springa får jag väl roa mig med skolarbete istället? Fast jag har räknat ut jag "arbetat" övertid flera gånger tidigare i veckan så jag har några timmar till godo. 

Därför tar jag och fixar lite inför kvällen baluns istället!! Vi har beställt mat från Carrie Catering, enkelt och bra. Men, jag torde väl måste köra dammsugaren en sväng? Annars skräms väl arbetskamraterna iväg av all dynga som lagrats här :-)))) 
Bildresultat för fördrink mousserande
Åsså har Länsman en supergod och avancerad fördrink som ska förberedas....ja, det tar nog hela daaaaaan. 


Bäst att börja
Höres//


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar