onsdag 16 september 2015

Far åt pipsvängen!!

Men gud förbenat!

Från åtta på morron te åtta på kvällen me näsan nere i böckern.....Är så spyless på dom där pösmunkarna Richard Hare,  Immanuel Kant å alla andra jämarns etikgöbbar. Nu läs jag inte en rad till ikväll! Räcke inte med vanligt sunt förnuft för att bli tandsköterska????
Bildresultat för immanuel kantBildresultat för richard hare
Kolla in.....Vilka sexiga-läckra-filosof-herrar!

Inte undra på att jag gatt neka när dom ringde från hemtjänsten i morse och ville ha ut mig till å jobba extra pga KRIS.....Tyvärr, dom här studierna tar ALL tid. Åh, vad jag känner att jag längtar tillbaka till folktandvården just nu :-)))

Ja, ja, imorgon kanske det känns bättre. Full fart mot helg och på fredag ska vi ha fest här hemma, hemtjänstgänget. Bli skoj de!

Kram å puss from
The filosof/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar