söndag 20 september 2015

Ännu värre...

Håhåjaja...

Trodde skolarbetet skulle bli aningen bättre nu när etiken är klar. Började läsa lite i Kvalitetssäkringsboken idag. Å herregud vilken otäck bok! Hur ska man reda ut harne?? Har fått ännu större sömnproblem nu sen jag börja den här utbildningen. Drömma mardrömmar om Herr Hare och Herr Kant. Huvvaligen ;-)

Slänger in några bilder från helgen istället
Är så nöjd med min loppisljuskrona. Köpte en guldig ful taklampa i Gottne för ett par år sedan som bara legat och skräpat. Strömkabeln var liksom trasig...åsså fattades det en lampskärm. Nu fick den fortsätta sina dagar i vit skrud och med ljus istället för lampor. Billigt och bra!

Redo för att träffa mina gamla arbetskamrater
Hittade några klematisblommor och nå anne rat i trädgården som fick bli pynt. 
Fördrinkarna klara att drickas upp! 4 cl jordgubbslikör toppat med mousserande vin, och hallon, blåbär och citron på toppen. Säger varken bu eller bä åt den där drinken....ser godare ut än den var :-) 
Det var Barbro som var festens huvudrollsinnehavare. Hon har gått i pension och uppvaktas här av oss arbetskamrater. Johanna fick sig en liten uppvaktning hon med, hon har ju bytt jobb och slutat i Skorped. 
Här är det dags för mat. Lite trångt blev det med 11 pers runt detta lilla bord. Men, Länsman ä ju lat a. Orkade inte leta åt ett bord till :-) Vi hade beställt mat via Carrie Catering. Glömde tyvärr helt bort att föreviga buffén på bild...
En jätterolig och SVÅR bildtävling. Johanna hade fotat allt mellan himmel och jord från Servicehuset. Som vi sen skulle gissa vad det föreställde. Hmmmm, tror jag fick typ två rätt. Himmeln vad klurigt det va. Några påstod sig ha fått sex rätt! Jag tror dom ljuger......

Och nu blir det CENSUR på resten av kvällen. Roligt hade vi och många skratt blev det, å förresten, till å med några danssteg avverkades fram på nattkröken:-))))))

Men, jag är så nyfiken på en grej =  Vem trillade sönder toalettsitsen???


Nu ska jag leka skola med min bästa tjej Nova
/hörs å syns









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar