onsdag 19 augusti 2015

Längtar...

Skorped +3 grader och dimma
 
Redan Onsdag, dagarna går riktigt fort! Åh, vad jag längtar till på fredag, då bär iväg till RESELE för kräftfisket. Spännande att se om man får några godingar. Har hört från "säkra källor" att kräftorna inte va så på hugget förra helgen i alla fall. Men, planerna är på G ändå, och i går kväll var jag in till syrran och checkade läget vart vi ska stå med vagnarna, NICE!! Passa på att fiska kräftor i Stockholm! Köp kräftfiskekort hos ...
 Och jag är säker på att det här soliga vädret sätter fart på kräftisarna!!! Fulla burar gissar jag på :-)
Råkade få lite energi i går kväll så jag snodde ihop en Västerbottenostpaj att ha som tillbehör till kräftskivan på Lördag. Måste pynta pajen lite tror ja! Ser inte så aptitlig ut just nu.
 
Nu mot duschen//
Tack å adjöken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar