lördag 1 augusti 2015

Harne gå åt pipsvängen de!

Vad tusan,

Jag tycktes ju ha blivit så "bra" i halsen igår. Kändes nästan normalt när jag pratade. Vågade mig till och med ut på en åtta kilometers motionsrunda.Men, "braheten" höll inte i sig länge. Innan det var kväll kunde jag typ inte prata alls. Förbenat!!! Det här blir sjätte dagen nu med den här fågla halsdyngan. Hur länge kan det hålla i sig? Kanske blir det BRA idag? Just nu pratar jag ganska normalt, fast då har jag å andra sidan inte ansträngt rösten nåt heller. På måndag är det dags för jobb, och då måste jag kunna prata!

Igår kväll kom min mor på besök, så då fick vi slurpa i oss lite vin ute på altanen. Vilken TUR att man har inglasat. Denna sommar går till historien i KALLHET!! Tusan vad svinkallt det var igår kväll. 


Den här skönheten var också gäst. Fast ingen kan ju spela på´n. SYND!!

Nä, nu ska jag fundera om man ska ta sig en FISKETUR! Har ju inte fiskat nånting i sommar...

Over and out
from
STORFISKARN 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar