torsdag 30 juli 2015

Ska jag eller ska jag inte?

Hupp!

Ska jag färga håret lila eller inte? 
"Lite-göra-klubben" testar Novas peruk som hon köpte i Åsele och en prima hatt som jäntan fick ifrån Stugusjön! Hatten är ju rakt snögg tyck ja ;-) 

Nu till nåt viktigare:

Vad i h-vete vad less jag blir på denna hals! Hela veckan förstörd. Igår försökte jag hålla käften hela dan för att försöka få tillbaka rösten. Gick väl sådär. Och nu verkar hesheten gå över mer och mer till nån form av djävulskhosta. DYNGA PÅ BRÖD! Va inte riktigt så här jag hade tänkt min sista semestervecka...

Idag tror jag förbaske mig att det får bli en stor jäkla Whisky te frukost. Det kanske sätt fart på stämbanden igen?

Nu ni! Nu ska Länsman möblera om. För att göra det behövs ingen RÖST. Visar upp ett strålande resultat senare.

Puss//

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar