fredag 24 juli 2015

SEMESTERBILDER,



Hesjansvejsan!

Nu ä man hemma på "säker" mark igen.....Skörpe, de ä grejjern de! Men, man behövde inte bli svältfödd på Skorpedsbor i Östersund heller. Träffade på inte mindre än SEX stycken "Skorpor" under tiden jag var där. Trevligt!!

Här kommer lite Åselebilder:
Marknadsfredagen började i vanlig tradition med "Sillunch" innan marknaden. OP Andersson var inbjuden gäst. Riktigt gott och trevligt :-)

Här har vi tagit en paus i Parken, och tittar på Gycklaren Mr Pinks uppträdande! Han ä ju SÅ BRA...
Nova visar upp sin nyköpta lila peruk. Väldigt användbar kan jag tro?
"Groupie" jag å grabbarna bus! 

Sen på fredagskvällen bar det iväg till hembygdsområdet för att titta på Albin.....Vem fågeln det nu är?? Ja, ja...barnen var nöjda i alla fall. Och jag fick känna mig ÄLDST på hela området. He, he, he!
"Låt mig vara din soldat"
På plats längst fram vid scenen. Det var inte alls svårt att armbåga sig längst fram med tanke på att det i princip va tomt med folk...
Nova och Märta ska försöka få sig en autograf
Och se där!!! Här fick dom träffa en av killarna. Själv skulle jag inte ha en aning om vem han är ;-) 
Kolla in "Albin" på armen. Yippie!!  

Nä, bäst att börja med det jag ska göra idag = 
Nåt jag ALDRIG  har gjort förut! Kommer aldrig att gå vägen....

Tjing//















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar