onsdag 8 juli 2015

Mousserande vin...

Tjo ho!

Men, förbenat!! Vad less jag bli på denna dyngsommar....Bara kallt å eländigt. Jag vill sola och bada å sitta på altan med ett glas rosé i handen :-))))
Linda Länsman va till å med in på Bolaget igår för att bunkra upp med lite bubbel. När jag köper vin går jag helt på flaskans utseende... Dom här ser ju supersmarriga ut med sina rosa, somriga färger. Fast flarrorna lär nog stå orörda nere i matkällaren, för nån solig sommardag verkar det INTE bli ;-)  

I måndags trotsade vi vädret och drog ner till Vika för ett dopp. Behöv jag nämna att vi var ensamma där??
Oscar och Nova badade rätt så länge i kylan
Och mamsen hon läste en bok istället för att bada.  Den här Kepler-boken är så spännande att jag måste läsa den på dagtid, annars törs jag inte gå och lägga mig....Hö, hö, hö!

Over and out/

LILL-LÖRDA HELA DAN!! 







2 kommentarer:

  1. Såg ju jättegott ut :-) Snacka om SKIT SVERIGE... känns helt ok att man har 1v värme bokad iaf !!

    SvaraRadera
  2. LYCKO er!! Tro jag häng på :-)

    Och ska vi vänta på en solig dag för att dricka "bubblet" på......ja, då jäklar få vi vänta...

    SvaraRadera