fredag 31 juli 2015

Min nya "läshörna"

Hej hopp!

Jag tror förbaske mig att det är bättre med halsen i dag. Kan till och med prata lite normalt. Måtte eländet ha gått över helt till på måndag :-)

Min ommöblering pågår för fullt. Men, det är ju så fågla drygt att tömma skåpar. RAT ÖVERALLT! Å inte kan man bestämma sig för vad som ska kastas å inte.....En duk som är 20 år gammal och har används en gång, ska man ha kvar den??
Läshörnan under uppbyggnad. Här ska jag sitta å läsa Dan Anderssons dikter....Och kolla in "nya" tavlan. Att en nakenkäring kan va så snögg ;-) Nu ska jag bara försöka hitta en fin tidningskorg att ha bredvid rokokofåtöljen och en fotpall kanske. 

Tralalaa!! 

Få se, nu har nog frysen avfrostat sig klart. Och vilken tur att jag hitta en bytta med marinerat kött där.....Då  tänder Länsman grillen ikväll. Blir NICE de i denna törhetta! 

Trevlig fredag på Er/




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar