måndag 6 juli 2015

Köpa sommarstuga!!!

Nu jämarn håll LÄNSMAN på å räken perninga!! Har nämligen upptäckt att "Mockes" stuga vid Stugusjön är te salu. Och nyfiken som man ä så åkte jag dit på stört för att spana in det mysiga stället. Snacka om sjönära!
Nova kollar upp bryggan. Å mamsen har redan stora planer på kräftskivor, bastuflotte, vildmarksbad och fiskrök där vid vattnet.......
Vattenskoter Bastuflotte Snöskoter Boendekräftskivan har något magiskt över sig mitt emellan sommarens ...
Ja....ungefär som på bilderna ska jag ha det! Blir kanon de :-))))))

Ja ja, annars då?

Jo, den här måndagen har jag startat med en springrunda och sen har jag lovat Nova att hon ska få fara till Vika och bada idag. Så det får väl bli en tur dit ner.....synd bara att det känns så kallt! Fast barn bruka ju kunna bada ändå :-) 

//Tack å huj

3 kommentarer: