söndag 26 juli 2015

En ynka solig dag..

Jösses! 

Igår blev det äntligen en "solig" dag. Fast iskallt i luften såklart :-) I alla fall så brassade jag och barnen ner till Vika i en timme eller två. Helt ensamma.....förutom en galen hund som sprang som ett tok fram och tillbaka.
Härligt, Jag vill ha sol varje dag! 

Råka hälla ut typ halva sololjan på benen! Måste ju försöka underhålla brännan jag fick i Turkiet....fast det är klåen inte det lättaste med detta ständiga regnande..
Barnen hade otroligt nog stort tålamod i det kalla vattnet (16 grader). Men, här har dom tagit paus och kollar upp volleybollplanen istället. 

Och idag vräker det ner i vanlig ordning. Så jag har roat mig med att beställa böcker till Tandsköterskeutbildningen. 1 800 riksdaler kostade kalaset....och då är det bara material till första kursen. Harne bli dyrt de!!! 

Nu mot bullbakningen
Puss å kram/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar