söndag 7 juni 2015

Första Vikingcup avklarad!

Tjo flöjt, 

Idag har jag nästan frusit till is. Nova hade Fotboll i Moliden å fy tusan vad kallt det är! Har aldrig varit med om så här kall sommar....

I alla fall förlorade ssk bägge sina matcher men kämpade tappert ändå. Dom va riktigt bra i första matchen och gjorde flera mål. Vi håller tummarna till nästa gång. Då blir det VINST!! 

Men hörni, apropå nå helt annat: jämarn vad proppfullt det va på STATION igår kväll. Tro förbaske mig att varenda sittplats va upptagen 😎 KUL!! Det ä i Skorped det händer....och ni har väl uppsnappat att det är nya öppettider på puben nu, så lita inte på min lilla "annons"  här uppe i hörnet. Men, jag ska ändra till rätt tid, fast inte nu för nu ska jag dricka kaffe 

Tjing 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar