torsdag 4 juni 2015

5 dagar i veckan..

Morning!

Nu har jag i fyra veckors tid kämpat med 5 träningspass per vecka. Det är ganska mycket för en latrok som mig. Tid tar det också.... fast man skulle absolut INTE ha gjort nåt annat nyttigt om man inte hade tränat heller. Det är jag då övertygad om, he, he, he :-) I alla fall har jag tagit vila i 5 dagar i rad nu. Får väl se om andan faller på ikväll. Man tyck ju de ä rolet å kute a....

Ja ha. Stadsresan igår gick fint. Köpte mig ett par skor. Fast i den här vinterkylan går det förstås inte att använda dom. Men, snart bär det iväg. Bara typ en vecka å lite till kvar!! SOL KOM TILL MIG!

Det firar jag med en stor kopp extra starkt och gott kaffe
SKÅL

2 kommentarer:

  1. Snygga skor!!! Verkligen bra smak, å skulle du supa bort en, så kan du få låna en av mig!! Har både en höger och en vänster!

    SvaraRadera
  2. Ja, precis. Å du få ju låna av mej a :-) OM oturen skulle va framme....Har för mig att det inte är första gången det händer, att vi ha köpt likadana kläder å skor :-))))

    SvaraRadera