fredag 29 maj 2015

POLISANMÄLAN gjord!!

Far å flyg!! 

Nog äre väl klåen att man inte kan skilja på ditt å mitt! Nu är det nån IDIOT som har stulit "min identitet".....Knäppgöken har handlat i mitt namn för 1 750 kr på nån fågla spelsajt!
Satt ju för tusan eftermiddagskaffet i halsen då jag upptäckte detta! "Jag" ha gjord å vä 1 750 kr på två minuter.....Morrrrr!! 

I alla fall så är det hela polisanmält nu, och Pugglepay har fryst min räkning tills dom får kopia på Polisens anmälan. Då kommer räkningen att makuleras. Och mitt personnummer har dom spärrat för vidare köp hos dem. Företaget påstod att man måste ha både personnummer och siffrorna på någon id-handling för att registrera sig. Men, enligt polisen jag talade med så kan det räcka med att någon får tag i ens personnummer så kan det bli möjligt att göra sånt här!! Usch å fy....

Nä, det är nog bäst att gå under jorden på riktigt!! Jag börjar redan nu genom att dra iväg till SOLLEFTEÅ över helgen. Här ska badas, campas och tittas på fina bilar! 

Hare gött/
Och vi syns i Sollefteå 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar