lördag 23 maj 2015

Jag är NÖJD!

Tjolahopp,

Jag är nöjd över att jag drog till med 10 km springning igår och senare samma dag blev det ett hårt 45 minuters styrkepass! Det ä rakt för rolet när man känn att man bli starkare och orkar mer :-) Man märker det väl när man börjar använda ett nytt träningsprogram. Från början dug man inte te nånting, men efter att man härdat ut ett tag blir det faktiskt resultat. SKOJ!!

Nu har jag två veckor kvar att jobba på hemtjänsten....och betyder att det är TRE VECKOR kvar till Turkiet. Det närmar sig med stormsteg!! Vört man måste inventera sina sommarkläder? Känns ju egentligen rätt så avlägset i detta svinkalla hemska svenska väder . Men, i Turkiet där vet man att det är SOLSÄKERT!!
Nåt annat jag längtar till är dagens matdosa. Lax och potatis. MUMS! 


Puss å kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar