måndag 4 maj 2015

Iphone 5

YES!

Då har jag ryckt in en Iphone på Tradera. Satt å "gete" framför datorn igår kväll, och lyckades ro hem en förhoppningsvis prima telefon. Min nuvarande Sonymobil är väl typ fyra år gammal och är inte så jättepålitlig längre, låser sig och krånglar lite nu och då. Sen det värsta av allt. Det går inte att använda hörlurarna, den funktionen ä väck sedan flera veckor.....och det betyder att ska man ut och springa så blir det utan musik.... och det är ju tametusan helt SJÄLSDÖDANDE!! 
Bli schysst de, med en "ny" mobil :-) Då kanske jag kan börja blogga genom telefon också?

Apropå springning. I helgen sprang jag sju kilometer med snittfart på 5.19 / km = helnöjd!! Och inga krämpor än....

SKÅL FÖR MERA KAFFE
Jag behöver en stor slurk eftersom jag ska te Mogårn på kurs idag.....då behövs det mycket kaffe

Bye, bye



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar