torsdag 14 maj 2015

Hästgård Mosjöstall

Ja happ, då var det väl "flygardan" då :-) Och jag gör mig redo för att flyga iväg å arbeta. Men, nu har jag nedräkning tills jag börjar mitt nya "jobb". Tre och en halv vecka kvar och TVÅ jobbarhelger.....sen är helgs-slaveriet ett minne blott :-)))))))) Yippie!

Här om dagen var Nova inbjuden till MosjöStall för att rida lite. Jätteskoj tyckte både hon och jag. Det är SÅ FINT där borta i Södra Mosjö. Kom ihåg att fara dit och köp ridlektioner så era barn får prova på.
Dom här getterna va ju bara hur söta som helst,

Stilig!

Nova gör Obelina klar för ridning. 

Fem tappra ryttare på banan,
Nova och tränaren Jolanda

Dom här två snyggingarna gick jag och hälsade på medans dom andra red iväg på en skogstur. 

Idag ska Nova få fara till S Mosjö och rida igen. Och imorgon med :-) KUL!! 


Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar