söndag 24 maj 2015

De ä i Aspeå de händer!!

Morning,

Igår kväll va jag å ragga i Aspeå! Inte ofta det händer. Och under den korta tid jag var där hann jag se både sol och regn och storm på nästan samma gång. Helsicke vilket oväder det blev ett tag. Men, trevligt att strömmen for för då fick man spöa barnen i tandpetar-poker senare på kvällen. Och laga tacos på gasolspisen. MYSIGT.

I alla fall så vill jag skicka ett bamsestort TACK till Åke och Svea i Aspeå! Tack för den fina kökssoffan som jag fick alldeles gratis :-))))) Nu ska jag fixa till den lite och sedan ställer jag den ute på altanen......och sen bliré te å ligg å lat sä hele sommarn.
Aspeå Station? Såg jag dessvärre inte till. Fint hus! Kan det finnas kvar?? och vart i så fall?

Kaffe.NU 
Tjing






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar