söndag 5 april 2015

Vad äre för konst :-)

Vad är det för konst att ha massor med gäster när alla har med sig överflöd med mat och sen dessutom städar innan dom går hem :-) SCHYSST!!

Gårdagens absolut bästa aktivitet var när Anders eldade upp badet så ungarna fick roa sig!
kul!
Det här gillade dom....rulla sig i snön och sen hoppa i badet
Också en liten skotertur 
Sen på kvällen dukade vi långbord på altanen och åt tillsammans hela gänget. Trevligt att få umgås. 
Och sist men inte minst blev det ett nattdopp i poolen. Helsicke vad härligt det var! Jag vill så gärna ha ett utomhusbad. Varför i hela friden sålde jag bort badet som vi hade??? Måste investera nytt tror jag :-) 
Bildbeviset på hur omtänksamma gästerna var! Medans Linda Länsman sprättade bort till badningen var värsta storstädaren i farten på altan. Tommy S kan man lita på. Det var så fint och välstädat där ute nu på morgonen :-) 

Nä, nu ska jag räkna perninga å se om jag mäkta me å rycka in ett bad
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar