lördag 11 april 2015

Tre viktiga samtal!

God morgon! 
Bild tagen i våras, "ner pa hängna"

Lördagsmorgon och  Linda är uppe med tuppen som vanligt. Minus två grader och det verka bli en strålande dag. Härligt!

Igår sporrad av att jag blev så ARG eftersom flera i hemtjänstpersonalen får sin helg förstörd IGEN, så ringde jag tre viktiga samtal (som jag inte fått tummen ur och ringt förut) Men, nu är det gjort! Och samtalen gick ganska bra får jag hoppas :-))

Idag blir det jobb 7-14, ett arbetspass som jag bytte till mig för att kunna fara och dansa på Olympia ikväll. Och jag tror förbanne mig jag far på dansen ändå !!! Än fast jag måste upp och arbeta tidigt i morgon för det som vanligt inte finns nå folk. Och förresten så kliv jag upp klocka halv sju än hur länge jag är vaken på natten....så då spela det väl ingen större roll :-)))))


Har ju till å med ett par nya jeans å kränga på mig om jag ska iväg!

/Tjo flöjt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar