fredag 10 april 2015

Tack å hej OLYMPIA...

Ha, ha, ha!! 

Man vet fan inte om man ska skratta eller gråta...

Jag har just i denna stund 51 stycken övertidstimmar att ta ut i kompledighet och ovanpå det har jag inte mindre än 64 st semesterdagar i Kommunen. Nu på Söndag har jag sökt kompledigt bara för att komptimmarna formligen svämmar över...

Och vad händer. Jo, kompledigheten beviljas inte pga personalbrist och som grädde på moset måste jag byta tur och får jobba ännu mera övertid...som ALDRIG kommer att kunna tas ut!

Så tack å hej säjer jag till Dansen på Olympia!







2 kommentarer:

  1. Jävla dynga! Vi som skulle på dans... Då få gubbarna fara istället!

    SvaraRadera
  2. Ja du....man börja bli skapligt LESS på detta nu :-( Tror jag far på dansen ändå. Har´n fågla arbete ska inte få förstöra för en varenda dag!

    SvaraRadera