lördag 25 april 2015

Kompledigt :-)

Tjo ho! 

Mitt kompsaldo byggs på allt eftersom och därför drog jag till och sökte komp i morgon söndag.....blev ju nekad sist, så nu provar jag igen, och det verkar faktiskt gå vägen den här gången. Har liksom över 50 timmar att ta ut :-) Tackarrrr!
Men, idag blir det jobb hela dagen. Pigg som en lärka klocka sex på morgon! (titta hur ratit jag har i skåpen bakom huvve, hö, hö )

Här ser ni nyaste tillskottet av dator i huset. Nova har uppfunnit en alldeles egen dator på Skolan. Dom har haft som projekt att skruva isär gamla elektronikgrejer och sedan bygga något nytt av delarna. KUL och INTRESSANT!! Och jag antar att det var fler föräldrar än jag som tyckte det var helt ok att få skicka iväg gamla trasiga apparater till skolan. 


/Over and out


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar