tisdag 28 april 2015

Inte riktigt rätt...

Tjo flöjt!

Någon som försökte se på filmen/sången jag la ut på bloggen igår tillägnad 40-årsjubilaren???

Vad tusan!! Jag hade ju lyckats lägga ut fel film. På den där stackars snutten hörde man inte mycket till sång, he, he, he. Och när jag till slut upptäckte mitt misstag och försökte ladda upp det rätta klippet, ja då var den såklart för stor! Morr....Inget som fungerar då man vill. Ja, ja. Jag får väl göra ett nytt försök sen jag kortat ner den fina sången lite.
Ja ha. Å regnandet verkar fortsätta, jäkla pissväder! Och det åskade ganska rejält igår också. Bruka väl aldrig åska i April, eller hur? 

Säg som en gamling = De ä falke som ha gjord å vä jordklotä! 

Ja, kanske har han rätt? 

Nu mot en stor kopp starkt kaffe
/Tjing


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar