onsdag 29 april 2015

Inget Åsele i sommar?

Hej å hå,

Ska det bli första gången jag missar Åselemarknad?? Den tillställningen har jag ju ALLTID inbokad i Juli....
I år börjar min semesterperiod exakt den 20 Juli. Jag försökte ansöka om att få börja ledigheten från den 18e istället. Men, se det blev bakläxa! Går inte att få ledigt på fel period!! Tråkigt tycker jag, fast "reglerna" är ju såna. Har glassat på med föräldraledigt förr om åren och därför kunnat varit ledig när jag vill. Nu blir det andra bullar :-(

Då blir det alltså ingen karusellåkning för mig, den störste åkarn av alla :-))) 

/Tack å huj


3 kommentarer:

  1. Men attans... Vi ska inte heller dit... Vi få hittpå nå annat istället...

    SvaraRadera
  2. Ja, vi får väl sitta på altanerna istället :-)

    SvaraRadera
  3. Ja, typ samma sysselsättning utan shopping å karuseller

    SvaraRadera