onsdag 18 mars 2015

Kalas :-)

OJ!! Vilket firande det blev i Söndags när vi hade kalas för Oscar. Fullt med gäster och MASSOR med paket. En lyckad dag och Oscar blev helnöjd med alla presenter :-)

Synd bara att jag glömde ta fram godiset som alla barn skulle få.....Men, det kommer en Påsk snart och då kan det vara bra att hitta lite godis i gömmorna.
Det här, det blev en lyckad tårta. Mums, vad smarrig den va. Chokladmoussetårta med chokladdekoration runt om. Den ska vi verkligen göra fler gånger. Ska lägga ut receptet sen, så ni kan baka en kanongod kaka. 

Prinsesstårta brukar vara den som är populärast bland gästerna. Men, nu har den fått konkurrens....Chokladmoussetårtan tog slut mycket fortare ;-) 

Och vilken tur att jag hade tagit kompledigt på firar-söndagen. Annars har det blivit arbete nio dagar i rad för mig eftersom jag blev utbeordrad på min lediga dag denna vecka....

Tjo å tjim!
Helgen närmar sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar