torsdag 19 mars 2015

Nej tyvärr...

Hej å hå! 

Igår fick jag svar från ett av dagtidsjobben jag sökt.....Nej, tack, du får inte jobbet! He, he, det visste jag typ på förhand. Ett annat arbete jag sökt har 63 kandidater och dom gallrar ut vilka som ska gå vidare den här veckan, och än har jag då inte hört något, så chansen är nog inte stor där heller :-(

Men, skam den som ger sig. Igår skickade jag iväg två nya ansökningar....Så nu är det bara att hålla tummarna. HOPPAS :-))))

Ja ha, å annars då:

Jo, Länsman fick sina åtråvärda angeldonskrokar levererade igår, så nu har jag nya fräscha krokar på donen! Och sen har vi kollat upp att gänget måste åka från Skorped mot Junsele redan 06.00 på lördagsmorgonen!!! Skitt, va tidigt....säg som Lisa = Vi måste ha massor med kaffe med oss!

men.....SEGERN ÄR VÅR!

Nu, bäst att väcka Nova. Skolan ska till Solberg idag och åka slalom. Vad KUL!!! 

Tjing 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar