onsdag 25 mars 2015

Linda fångar gädda!

Tjao!

Vad roligt att en fotograf lyckades fånga mig på bild just precis när jag drog upp våran gädda på Angeldonstävlingen i Junsele. Blev smått överraskad när jag såg mig själv på Junsele FVOs sida :-)
Ha, ha, ha! Snygg stil.....Men, gäddan kom upp ur hålet i alla fall. Och Herr Gädda va "mycke större" än vad den ser ut på bilden ;-)

Annars?

Jo, jag har stora förhoppningar om att må bättre idag. Just nu ska jag prova att dricka en kaffekopp....fast, det är svårt när inget känns nå gott! Gårdagens meny blev. 3 st hårdbröd utan nåt på, en clementin och en mugg blåbärssoppa = Rena bantarkuren!

Nä hörrni, nu har jag hittat ett jobb som jag ska söka.NU
Over and out




2 kommentarer:

  1. Va smal du ska va i Turkiet om du håller den där dieten

    SvaraRadera
  2. Huvvaligen! Det går INTE! Nej, nu ska vi börja träna upp oss med riktig Turkiet diet = Feta pommesfrites, glass, chips å öl!! Åh, vad jag längtar :-)))

    SvaraRadera