söndag 29 mars 2015

Kycklingspett i handleden.

Nu ni!

Nu är Linda Andrietta Lygdman på banan igen. Igår kom äntligen vändningen i detta hemska mående! Precis en hel fucking vecka tog det att få tillbaka "kunna-äta-förmågan" :-) Igår var första gången det kändes gott att äta nåt. Skönt. Jag säger nej tack till att må så här nån fler gång!!

Vad jag också säger nej tack till är att få ett kycklingspett rätt in i handleden!! Hur fågeln kan man lyckas med det??? Ja, det kan bara vara jag som numera har det på meritlistan...
Så här såg handenleden ut på fredagen. Det gjorde så JÄKLA ont!! Trodde jag skulle svimma när det hände ;-) Ett litet stackars hål där spettet gick in, och sen for det en bra bit in. På en liten stund blev det så här rött långt ner på handleden. Kan jag stämma min Arbetsgivare för sveda och värk måntro? Jag var ju så himla elak hela fredagen. Så när jag hade gjort kycklingspett för att frysa in till Påskhelgen och skulle trö in dom i fryslådan och dom inte rymdes riktigt drämde jag till lådan för att få igen den....det var då kycklingspettet anföll mig!! AJ! 

I alla fall så har det röda försvunnit nu och det gör bara ont när jag böjer handen. Så man kan säga att jag överlevde min första och förhoppningsvis enda Kycklingspettattack...

Tjingeling



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar