lördag 7 mars 2015

Här ska anglas gädda!

Tjolahopp! 

Vilket härligt sportlov det är! Vi har hunnit med en heldags slalomåkning i Solberg, en heldags skoteråkning igår och idag blir det träningsläger med angeldonen. Angla gädda är ju rakt för himlarns skoj :-))))
BILDER FRÅN RÖDTJÄRNA
Grabbarna ska ut och brassa med "värstingskotrarna"
Nova började att bygga på en snögubbe
Fikadags! Grilla korv och marsmallows är en jättebra sysselsättning.
Rödtjärna är ett perfekt ställe för skoterkörning. Här tar Nova sig en tur.
Snögubben är klar!
Jäkligt snygg blev den tyck jag

Å idag har jag värsta träningsvärken efter all skoterkörning. Vilka vältränade, läckra överkroppar alla som kör mycket skoter ska ha. Rena träningspasset! Kanske jag måste rycka in en fräsig sportskoter i rent träningssyfte??
Och här har jag gårdagskvällens sysselsättning. Inventering av angeldonen. Fattar inte att det är sån oreda bland mina don hela tiden....jag fick i alla falla ihop sju stycken hela don.

Nu ska här kokas oboy och sen ska GÄDDORNA tas :-))))

/PUSS





2 kommentarer: