söndag 22 februari 2015

Vilken succé!

Tjo flöjt!

Vilken superdupersuccé det blev med kombinerad riksskida och skotervisning i Lännäs igår! Stort TACK till Öviks Marina som kom och visade skotrar och fyrhjulingar. Hoppas på återseende :-)
Jag fick ihop sex kilometer i skidspåret. Snacka om härligt väder! 
Proppat med folk. Uppskattningsvis var det nog upp emot 130 personer som besökte Lännäs under dagen. Succé :-)
Den här sötnosen har jag gärna tagit med mig hem

Skidsektionen hade fullt upp med hamburgerstekning. 110 burgare tror jag!
Skotrar i alla former. Synd bara att om jag skulle rycka in ett sånt här vrålåk måste jag ju köpa nya matchande kläder och hjälm också....
Helt amazing tur med vädret! 
Och här var den lyckade dagen slut och Lars å co lastar upp skotrarna igen.

TACK alla för en underbar dag!! 
Det blev ett fint bidrag både till Cancerfonden och till SSK

Ps. Ni kommer väl ihåg SSKs årsmöte ikväll kl 18.00 på Service

Vi syns!









 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar