måndag 16 februari 2015

Vilken BRAKFEST!!!

Tjolahopp!

Vilken pangfest det blev i Lördags när Skörpeborna gick man ur huse för att förlusta sig på Bygdegården. Massor med folk, supergod mat och dryck, å bästa underhållningen via Wake Up som spelade trevlig musik :-)
Mycket bra ordnat GRABBAR!! En sån här kväll ser vi gärna en repris på framöver.......synd bara att MODO förlorade. Fast jag såg inte så mycket av matchen för jag var snabb att erbjuda mig att sitta med ryggen emot tvn.....jag var liksom mer intresserad av vad som hände i baren ;-)))))
 
Lisa provade på nåt ovanligt när kameran dök upp = En grimas! 

Och det här gänget hade inte heller sån stor koll på matchen. Däremot avhandlades en hel del andra intressanta ämnen....Man fick MÅNGA skrattanfall!! 
Jag hade kvällen till ära slängt på mig en svart topp. Nu får jag tametusan ge mig med denna svarta klädsel!! Nästa gång jag ska ut på party ska jag ta på mig en rosa dress :-)
Den här bilden har jag knyckt ifrån FB. Jag har blivit så himla slarvig med min egen fotografering. Glömmer helt enkelt bort att ta bilder.....skärpning behövs. 

En superkul kväll som vi gärna gör om!

Och idag då? 

Jo, Idag roar jag mig med att söka nytt jobb. Har just mailat iväg en ansökan.....så nu återstår bara tre ansökningar till då. Det tar ganska lång tid att söka jobb har jag märkt. Å nu börjar jag ha tidsnöd.....nu är det bara fyra månader kvar till jäntan fyll åtta!

Och "smart"? som jag är la jag även ut några krokar om att jag är ute efter nytt jobb på festen i Lördags. Det kryllade ju av egenföretagare där. Fast det var nog ingen som ville ha mig. Hö, hö, hö!! 
'
Puss å kram/








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar