onsdag 25 februari 2015

VILA sig i form...

Hej å hå!
Jag försöker ställa diagnos på mitt onda knä (smärtan sitter egentligen nedanför knäet), men, det är inte det lättaste. Finns ju hur mycket som helst som kan orsaka knäbesvär vid löpning.

Vad jag begrip är i alla fall att det INTE är lönt att försöka springa nån längre sträcka på ett tag! For ut på en testrunda igår på 5 km och det gick inte alls, och den här gången ska jag inte "bäges" på tills bena ä helt förstörda. Så nu får jag hitta på nån annan motionsform i några veckor och se om det går över....annars blir det till att kontakta PG-idrott och hälsa igen. Han fixade ju mina trilskande ben med bravur sist jag hade besvär.

Kaffedrickning är nog rätta medicin mot knäbesvär....och se skidåkningen på tvn?

/Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar