söndag 8 februari 2015

Julfirandet börjar tidigt i år :-)

Hej hopp!

Jämarns vad bra det gick att fira den blivande 60-åringen igår kväll. God mat och dryck på STATION och den största tårtan jag någonsin sett! En trevlig kväll på alla vis.
Kolla in vilken fin tårta. Hoppas Annie var nöjd med överraskningskvällen :-)))

Sen när "gamlingarna" och barnen blev trötta å gick hem "råkade" Linda Länsman bli kvar på Puben med resterande gäster och det var då alla intressanta ämnen avhandlades bla ANALBLEKING och BOTOXBEHANDLINGAR. Det var nog rätt så många i sällskapet som va lite småsugen på en blekning av arslet! Och därför har jag nu kommit på min senaste affärsidé. Jag bygger helt enkelt om bageriet nere i källarn till en prima Analblekningscentral.......Kan inte bli annat än succé!! Är jag dessutom riktigt bra och dyr får jag säkert massor med kunder. Ja, det tål att tänkas på. Jag kanske blir Öviks första och enda Analblekare :-) 

Hej! Linda Lygdman heter jag och arbetar som auktoriserad analblekare......He, he! Det bli ju kanon när man ska presentera sig för okända. 

Och nu till överskriften på detta inlägg:

Lördagskvällen avslutades nämligen med en stärkande och god GLÖGG uppe hos Emil på Konsum. Det kan inte va många som firar jul redan i februari. Å det va ingen "låtsasglögg" Mr Wallin bjöd på.....Nej, jämarns vad rivig den va :-) Sen roade vi oss med att spela gitarr, ståbas och elgitarr. Rena rama orkestern! 
Och det bästa på hela kvällen = Att få träffa en finfin labrador. Vilken sötnos han är Peps. Här håll han på checka om jag har nåt gott i väskan.......Emil! Du måste höra av dig om du behöv hundvakt nån gång :-) :-) 

Ja happ, idag då?

Jo, vi har bedrivit sponsorsverksamhet tillsammans med Rickard och Katrin. Under tiden kaffet dracks jagades det ihop massor av sponsorer till en kommande happening. Bara så där....lätt som en plätt! Vad är det för konst när Skorpedsborna ä på hugget hele tiiiin!! BRA JOBBAT :-) 

Tjingeling





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar