söndag 18 januari 2015

Snart kan jag säja upp mig...

Men halloj! Vad tusan....Jag glömde rakt bort å blogga igår. Fattar ingenting ;-)

Å vet ni vad? Snart säjer jag upp mig och börjar i en helt ny bransch, nämligen Guppyodling :-) Fick tag på ett toppenfint akvarium här om dagen. Hade annonserat på Öviks köp å sälj utan större framgång, med då vips hade en arbetskamrat ett som jag fick köpa!! Kanon, tackar, tackarrrr.
Sen har jag redan två köpare på mina eventuella avkommor av fiskar. Harne måste va bästa affärsidén någonsin, två guppysar tingade a 15kr/st, ba så där! Länsman rik som ett troll....
Nova fixar gruset. Idag får nog fiskarna flytta in i sitt nya hem. Nova kan inte vänta längre.


Ja ha, annars då? Jo, igår skickade Mikke förslag på min nya tatuering, kommer att bli hel-greate!

Nu mot fiskutsläppet
/Tjing







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar