måndag 19 januari 2015

Ordentlig dikeskörning!

Hej å hå,

Trodde jag och Christer skulle få leka bärgningsbil med Kommun-forden igår kväll. Stöp på en ordentlig dikeskörning vid stugusjökurvern.....Men, pojkspolingen som rattat ner sin volvo i diket skulle ringa efter bärgare, å bilen hade visst gått sönder också, så han trodde inte den gick an köra med. Förresten hade aldrig raggar-forden kunnat dra upp nån bil heller för den delen, det sa jag mest på skämt ;-)
Vört pöjken hade kört liiiiite fortare än 40 genom kurverna :-) :-) 

Ja, ha. Linda Länsman får vara ledig idag efter jobbarhelgen. Trevligt för mig, Tror jag ska roa mig med att stryka, springa, städa och SPELA GITARR!!.....Linus var nämligen här och hälsade på i Lördags och då passade han på att stämma gitarraset åt mig. Hade länge hört att det va nå fel på ljudet. Tack så mycket! Vilken skillnad :-)  

Bäst att börja då
/Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar