fredag 9 januari 2015

Löjligt Facebook!

Å herre jösses! 

Jag har suttit och knåpat ihop ett bildspel av fotos som jag tagit under det gångna året. Mest naturbilder från olika platser av vår by och några bilder på oss "Skorpedsbor in aktion" på olika arrangemang å sammankomster som vi haft. Såklart bara fina och trevliga bilder!

Sen när jag försökte ladda upp bildspelet på facebook i vår Skorpedsgrupp blev det STOPP!! Dom töntarna cencurerade bort min stackars fjuttiga video.....Brott mot upphovsrättslagen ansåg dom, vad betyder det? Min tanke var att bildspelet förhoppningsvis skulle ge en trevlig bild av SKORPED.

Och vad som förvånar mig mest är att alltså sitter dom däringa Facebooks-ansvariga och granskar varenda film som ska läggas ut.......Konstigt då att man typ varje dag ser folk som har lagt ut filmer på människor som misshandlar sina små barn, idioter som sparkar och slår hundar, katter och andra djur. Porrbilder osv....Varför stoppar dom inte sånt?

Tycker att mina stackars "oskyldiga" bilder från Stugusjön och Lännäs-fäbodar hellre ha kunnat visas :-) :-) :-)

Lägger väl ut filmen här OM jag törs.....och OM jag dug till ä!

Bye, bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar