måndag 12 januari 2015

"Finfrämmande"

Hello out there!

-23 grader nu på morgonen....bäst att leta åt tjocksockarna så man ä rustad på fötterna.

Mums! Vilken smarrig tårta Annica bjöd på igår. Två rejäla bitar ner i min mage.....rap! TUR att jag lyckats få ihop 2 mils springning sen i torsdags. Nu jämarn ska jag bli vältränad igen. Å förresten.....jag är bara pyttepyttelite avundsjuk på syrran som fick sig en resa till Turkiet i födelsedagspresent :-) :-) Ser helnajs ut på bilderna!!!!

Igår hade jag finfrämmande på granntomten. Inte mindre än tre jättefina rådjur gick där och käkade nåt gott som dom hittat i snön
Man blir ju rakt sugen på att ge dom lite mat......men, det går väl knappast för sig här inne på byn. Tror inte nån är intresserad av att få ett rådjur fram på grillen ;-)

Ner i panna!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar