lördag 20 december 2014

Paketinslagning pågår,

Morning :-)

Som vanligt....trött som ett as på kvällen å pigg som en lärka klocka fem på maran! Men, då kan man ju alltid roa sig med att slå in några julklappar.
Har man inge roligt innehåll i paketen får man försöka ävles å göra en fin utsida istället. Hur är det man säger nu igen...."det är ändå utsidan som räknas"?
Några paket klara!

Och så här blev det i matrummet. Golvuret fick flytta in hit igen. Tror förbanne mig att jag ska köpa lite färg idag när jag ändå ska till stan. Tanken med klockan var ju att jag skulle måla om den....men, jag har liksom inte kommit till skott. Men, nu när jag är långledig kan jag passa på. 

Sen måste jag nog in på bolaget också. GLÖMDE helt bort det i onsdags när jag va te stan. Måste köpa lite glögg! 

Nu mot kaffekopp nummer 3/puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar