tisdag 9 december 2014

Bästa köpet!

Morning :-)

Ny dag å nya tag. Vilken himla tur att Nova har andats någorlunda normalt inatt. Inte så mycket hosta. Man kan ju för tusan inte va hemma, när det aldrig finns personal i ordning.....så idag blir det arbete i vanlig ordning.

Vet ni! Jag har gjort ett av mina bästa inköp nu när jag va te stan. (Ja, det är inte den där bhn jag skröt om igår) utan jag har ryckt in en superschysst sprits!!
Väl värt sina 198 kr på Panduro. Jämarns vad roligt det var att spritsa med en sån här riktig sprits. Längtar så tills jag får göra en tårta!
Har börjat spritsa till mitt pepparkakshus. KUL!! I år har jag ny strategi. Jag spritsar mesta av dekoren innan jag limmar ihop huset. Gick mycket bättre :-)

Mera kaffe till folket
/Skål


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar