tisdag 30 december 2014

5 KM!

Tralalalaa,

Här om dagen fick jag tummen ur och dammade av min avdankade springkarriär igen. Blev "bara" 5 km,men jag orkade bra hela vägen och som sagt, ALLT är bättre än inget. Så jag är nöjd med tanke på hur nerdekad man blivit :-) Snart är jag på banan igen....He, he, he!
Otur bara att jag fick så jäkla ont i ena vaden nu efteråt, å på samma ben som där musklerna gick sönder för nåt år sedan....Så nu är den stora frågan, ska jag bäg-kute som klåen, eller måste jag lugna mej??? 

Nä, hörrni, nu till nåt helt annat: 

Har ni läget under kontroll inför nyårsafton? Själv ska jag förbereda lite redan nu inför morgondagens partaj. För imorgon ska jag bara CHILLA/UMGÅS/OCH DRICKA CHAMPAGNE hela dagen låååååång ;-)))))

/Puss å kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar