torsdag 20 november 2014

Triss julkalander!

Tjo ho!

Vad trevligt att jag upptäckte att det fanns julkalender-triss på affärn. Självklart ryckte jag in en, mycket bättre än en vanlig julkalender......Så nu är det bara att längta till första advent :-)
Köp en ni också! Den röda är kalendern.....Dom andra kom med posten här om dagen. Jag har ju stående trissbeställning :-) Men, såklart vinn jag ingenting. Eller förresten jag drog faktiskt hem 60 kronor på dom nio lotterna jag skrapade igår. Yippie!!! 

Nu till nåt annat: Igår kväll fick jag äntligen träffa Mamsen och dricka kaffe å surra lite. Ville ju intervjua henne hur det går på hennes nya jobb i Sollefteå :-) Å det gick finfint såklart! Sollefteå är ju finaste staden :-)))

/Over and out från en trött Länsman 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar