lördag 1 november 2014

SKORPEDSVÄGEN 35!

Finlandia i all ära.....Men, nu är Länsman hemma på säker mark igen. Väskorna är tömda, tvätten är igång, och alla taxfree varor är inkånkade.....
En sån här skulle man ha ryckt in själv a..

"TT = Töntiga Turister"

Här tuffar vi iväg ut från Stockholm
Skutan hann bara precis lämna kajen sen svidade vi om till badning. Det fanns två härliga bubbelpooler, bastu och en isvak. Plus en pub såklart. Man kan ju råka bli törstig när man badar :-)
Middag på en av restaurangerna ombord. Jättegott och jättemycket. Här hade jag typ ätit klart.

Och en liten Absolut Mule fick avsluta kvällen,

Spela är KUL!!

Vet ni vad?

Nu ska Lantislygdman gå och ta en varm härlig dusch....och sen ska jag ta på mig av min nya Victorias Secret parfym och bodylotion......och kanske, eventuellt så tar jag mig ett vinglas med från taxfree-vinet!

Tjingeling/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar