onsdag 26 november 2014

Reporter vs dildofabrik!

God morgon bönder å drönare!! 

Jag har sökt ett jobb som jag bara jättegärna vill ha!! Reporter på Nord Sverige. Ja, det ni! Det vore en dröm att få åka runt och intervjua gubbar i typ fiskevårdsområden i Resele å få dansa loss vid Spelmansstämman i Ramsele, och sen få skriva en story om det hela också. Det vore grejjer de :-)

MEN! Det blir väl som vanligt.....Tack å hej! Jag ångrar att jag ringde till den där Chefen, för då fick jag höra att det var många sökanden och flera hade utbildning. Suck! Hade varit bättre att inte veta. Då har jag levt på drömmen ett tag till, tills ansökningstiden gått ut i alla fall. 

Fast blir det inget på Nord Sverige har jag hittat en annan populär bransch att ge mig in på. Nämligen dildo tillverkning. En fabrik finns just nu till salu, så jag ryck väl in den istället för att bli reporter. 

Ska bara skrapa fram 2.6 miljoner först. Hoppas man kan flytta dildofabriken te Skörpe a! Det skulle verkligen sätta vår lilla by på kartan. 

Vem vill bli anställd???? 


Nu kan du uppfylla drömmen – dildofabrik finns ute till salu

Publicerad i går 17:31
  • BILD 1 av 1
    FOTO: TT NYHETSBYRÅNDildo, Auktion,  Dildofabrik, Danmark, Till Salu
    Du kan köpa din egna fabrik.
 För bara 2,6 miljoner kronor kan den bli din!
1632 personer rekommenderar detta.
NAESTVED. Det här är en rätt ovanlig annons. Är man sugen kan man nu nämligen inhandla sin alldeles egna dildofabrik. Fabriken i fråga finns i Danmark.
Enligt Helsingborgs Dagblad står det i annonsen att den 600 kvadratmeter stora lokalen ”tidigare använts till framställning av gummiprodukter” men lokaltidningen Sjællandskevet vet bättre och kan meddela att det handlar om den fabrik som tidigare tillverkade just dildos.
Auktionen hålls i december och värdet uppskattas till ungefär 2,6 miljoner svenska kronor.

Japp! Ska räkna på det.NU

/Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar