måndag 17 november 2014

Närvaroregistreringsverktyget...

Goder afton, 

Man lär sig nåt nytt varje dag. Just nu har jag till exempel lärt mig ett nytt ord, nämligen närvaroregistreringsverktyg. Ett långt men väldigt bra och användbart ord.

Och annars då? 

Jo, igår drog Linda Lygdman iväg bort till Baptistkyrkan på Scoutinvigning! En trevlig tillställning och nu kan Oscar kalla sig scout. Massor med fina ungdomar i fina scoutskjortor såg jag i kyrkan.
Redo? Alltid redo!!! Själv var jag väldigt redo på att mumsa i mig dom superdupersmarriga bullarna som fanns till kaffet där på kyrkan :-)  
Och så här kan väl en scoutskjorta se ut så småningom, när man fått lite märken.....Jag undrar om det är nåt visst mönster man ska sätta fast dom i??? Eller äre bara att sy lite varstans?

/OVER AND OUT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar